17 Mayıs 2011 Salı

Otlu günlere dönmek istiyorum, fazla değil bir 7-8 ay evveli olsa gerek.


 Teslim alımdan iki ay sonrası,
 
 Başka bir açıdan,
 Biraz çalışmışız,
 Ve yine çalışılmış,
 Ve
Ve
 Ve
Sonuç olarak çok uzun bir süreç sonunda yabani otlar pest etti. Ama sonrasın da toprak temizliği için çok büyük bir uğraş sonucu çöpe atılmayı bekleyen öbekler oluştu. Çöpe yollandı ama, arkasından aynı görünüme gelmesi fazla sürmedi. Devam edecek bizi izlemeyi ihmal etmeyin süpriz ve heyecan dorukta görüşürüz gülüşürüz canlarımız bizlerin.

2 yorum:

  1. Kıymetini bilin efendim.Biz yabani otlarada hasretiz beton blokların arasında.

    YanıtlaSil
  2. Efem sizde betonları üretip satayım derken bizim bahçede elden gitmesin, ben kendim için değil köstebekler için üzülür dururum eğer ki öyle olur ise.
    İlk yorum Beylikdüzünde Günlük Kiralık Daireler veren bir izleyiciden gelmesi hem ben için anlamlı hemde izlenmek açasından çok hoş.
    İnanın Dört köşe oldum ya sevinçten karpuz mevsimi gelsinki koltuk altlarına şöyle bir adana kuzularını yerleştirivereyim. Bir satırla bir yıllık gaz verdiriz gittiniz. Siz ne esnafmışınız efem yine beklerim.

    YanıtlaSil